fredag 15 januari 2010

Flip-up stolar beställda till trollingbåten.

Nu hoppas jag att ryggvärk är ett minne blott när det gäller långa trollingdagar i busväder. Vid snabba transporter i hkög sjö så slutar det med att man halvstår som nån j-vla ostkrok och försöker ta de värsta smällarna med benen.... Eller som efter en lång dag i 0-gradigt och snålblåst när man är för trött för att balansera som ostkroken, så sitter man ner och låter ryggen ta smällarna.
Blir ofta soffläge med ryggont när man väl kommit hem...


Jag hoppas nu att dessa stolar skall spara in lite ryggvärk till sommaren.

Eftersom den förra trollingbåten vart inbytt mot en familjebåt så har jag nu köpt ett halvfabrikat som skall monteras ihop till trollingbåt innan sommaren...Jag har lite problem att få tag på någon funktionell mittpulpet, då jag 2 ggr har beställt en ifrån en firma som tydligen har problem att leverera... Jag ger dom någon vecka till annars så letar jag upp en ny.. Mer om detta när den åker in i vekstan för montering...

Ill be back...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar