söndag 3 januari 2010

Martin Falklind fiskar Marlin från kajak!!!!


Martin Falklind som inspirerats av "Den gamle och havet" landar idag i Mexico för att förverkliga en pojkdröm.....Nämligen att drilla en Marlin sittandes i en kajak. Man kan följa äventyret på hans blogg.

Inspirerad av Martins "40-års kris"(som han själv kallade det på ett föredrag här hemma) så har jag beslutat att ta med min Flytring på Thailandsresan i April....

Siktar mest på att kunna muta mig till att få fiska sötvattensfisk (främst mal) från flytringen på någon "Fishingpark"(Bung sam Lan eller Jomtien Fishing Park)


Tips på bra sötvattenguider i Thailand emottas tacksamt i gästboken....

Väntar med spänning på fortsättningen av Martins fiskeäventyr....

Ill be back...

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Kolla in min länk till Flyfishing in Thailand på min blogg!

    Min vän Jonas som driver rörelsen arrangerade för övrigt Abu Garcia och Fiskejournalens Drömresa innan jul.
    Med honom lär du få ett "sötvattensäventyr" som heter duga.

    MVH

    Thomas

    SvaraRadera
  2. Mycket tack för tipset...
    Jag kommer omgående ta kontakt med honom och höra vad han kan erbjuda...
    Jag lägger även till din blogg i min blogglista (hoppas det är ok).

    SvaraRadera